CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

8/14/2010

1st. Day of School day Challenge / Reto del 1er dia de escuela



Hi All !!! This is my entry for My creative Time challenge Throwback Thursday - Episode 74, here is her link: http://www.creativetimeforme.com/2010/08/throwback-thursday-challenge-9.html
I used Mickey Mouse cartridge for title instead of Paisley (I don't have that cartridge) the butterflies are my daughter's hair clips (She asked me why am I using her for a LO - xoxo), gel white pen and DCDW papers. Hope you like it !
-----------------------------------------------
Hola a todos !!! Esta es mi entrada para el blog Creative Time y el reto del episodio 74, aqui su link: http://www.creativetimeforme.com/2010/08/throwback-thursday-challenge-9.html
Use el cartucho de Mickey Mouse para el titulo en ves del cartucho q ellos pedian pues no lo tengo. Las mariposas son las moñeritas de mi hija (Ella me pregunto pq las estaba usando para un LO - jaja) boligrafo blanco y papeles DCDW. Espero les guste !

13 comments:

Tracey said...

The smiley face around the O's is so cute.......and all the strips of pattern paper...great!

TUKI said...

Such an adorable layout... and the hair clips are such a nice personal touch!

My Creative Time said...

I agree w/Tracey, that smiley face around the O' are just the CUTEST EVER! I love everything about your layout my friend!! GREAT job w/the challenge!
gypsy hugs,
Emma;)

Tere said...

mary, me super requete encanta, la carita que formaste con las dos "o"!!!

Est[a supertierna tu pagina y no me digas de tu nena... que hermosa!!!!!

KA said...

Wao me encanta este LO, las letras espectaculares y la bella Sam, me encanta esta foto de ella, suerte con el reto!!!
Besitos
Karla

Ive_Boricua_Girl said...

Que chuleria de layout amiga.. love it..

la carita te quedo chulisima...

Silvia said...

Me encanta la pagina de tu pequena, esta lindisima!!!!

abrazos,

Beatriz Farquhar-Guzman said...

Te quedo espectacular! La foto de tu nina es preciosa y las letras me encantan con el doodling en blanco. Happy Monday!
(wow... can you tell I am from Ft. Lauderdale with my SPAN-GLISH????).

Val said...

Cute layout!! I can't wait to do some back to school layouts:) Great inspiration!

Jean said...

Very cute!

Mary said...

¡Preciosa tu hija, muy buenos los detalles del trabajo, y mucha suerte en el reto,cariños!

SCRAPGIRL : PATTY TANUZ said...

Tu nena es preciosa amigaaaaaaaaaa, y este lo me encantó por el detalle de los ojitos en la palabra school y la fotooo, la maestra se ve detrás, qué padreeeeeeeeeeee!

scrappin sista said...

What a cute layout!!!! Love it!!!!